fot. ze strony: pullandbear.com |
Pull&Bear wypuścił szaloną kolekcję opartą na podstawie identyfikacji wizualnej filmu Matrix. Całość wygląda, jakby ktoś wyjął z szuflady projekt z 1999 roku i stwierdził, że 2020 to idealny moment, by wprowadzić ubrania do sprzedaży.
fot. ze strony: pullandbear.com |
Dzisiaj, gdy ktoś nosi koszulkę z napisem The Rolling Stones czy Nirvana nie musi być wcale fanem tych zespołów. Te elementy identyfikacji wizualnej, które widzimy gdy myślimy o powyższych grupach stały się same w sobie symbolami i tak samo jest z Matrixem. Pull&Bear poszedł w kierunku zabawy identyfikacją wizualną, stockowym charakterem, tworząc autoironizującą kolekcję w stylu kamp wpisującą się w cyfrową rzeczywistość filmu i obecnego świata. Mamy tu koszule, czy spodnie pokryte w całości sąsiadującymi zdjęciami, wyglądające niczym zbyt mały obrazek ustawiony na tapetę Windowsa XP czy też z przeskalowaną grafikę umieszczoną na całości ubrania.
Próg wejściowy, by ubrać rzeczy w stylu kamp jest dość wysoki. Widać, że osoby pracujące nad kampanią Pull&Bear były tego świadome, dlatego też zaprezentowano inspirowane stylem filmu ubrania z syntetycznej skóry oraz akcesoria takie jak okulary Neo.
Zachęcam do obejrzenia całej kolekcji na klimatycznej stronie Pull&Bear.
Źródło:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz